Άλλα λένε τα Κολέγια, άλλα το υπ. Παιδείας...

Παρακαλώ να απαντήσετε στο θέμα που παραθέτω πιο κάτω. Όχι συντεχνιακά (έχω χορτάσει με αυτά) θέλω να βγάλω άκρη. Το παιδί μου δεν κατάφερε να συγκεντρώσει τόσες μονάδες όσες χρειαζόταν για να εισαχθεί σε μια σχολή που του αρέσει αλλά να έχει και μέλλον.
Αποφασίσαμε λοιπόν να επιλέξουμε κάποιο κολλέγιο που συνεργάζεται με πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Συζητήσαμε με τους υπεύθυνους του κολλεγίου που επιλέξαμε και μας τα είπαν υπέροχα!!!
Αναγνωρισμένα σύμφωνα με το προεδρικό διάταγμα και βέβαια μπορεί να...
πάρει μέρος στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, αναγνωρισμένα σε όλον τον κόσμο κλπ.
Σκεφτήκαμε, αφού τα δίδακτρα για το κολλέγιο είναι ίδια με τα έξοδα για σπουδές σε κάποια άλλη πόλη, και θα έχει αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα και τις ίδιες ευκαιρίες για διεκδίκηση θέσεων να το επιλέξουμε. Άλλωστε επαγγελματικά θα τοποθετηθούν στη βαθμίδα 6 με το πτυχίο και 7 με το μάστερ όπως ΑΕΙ: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ - ΤΕΙ. Δεν έχουν ακαδημαϊκή αναγνώριση όπου αυτό σημαίνει : ότι ο πτυχιούχος ξένου πανεπιστήμιου (κολλέγια) δεν μπορεί να συνεχίσει μεταπτυχιακό και διδακτορικό σε ελληνικό ΑΕΙ. (σιγά το θέμα!) Αυτό όμως δε σε επηρεάζει επαγγελματικά. Αν είναι έτσι δεν υπάρχει πρόβλημα σκεφτήκαμε.
Για να είμαι σίγουρη τηλεφώνησα στο ΔΟΑΤΑΠ όπου μου απάντησαν αρνητικά, δεν αναγνωρίζουν τα πτυχία (μου το είπαν και στο κολλέγιο αυτό ) και μου το έκλεισαν. Για να σιγουρευτώ τηλεφώνησα και στο γραφείο των κολλεγίων στο ΥΠΕΠΘ. Εκεί τα ονομάζουν ΚΕΜΕ. (ή κάπως έτσι) Στα κολλέγια όμως τα ονομάζουν κολλέγια και δεν αλλάζουν το όνομα τους. Μια κυρία πολύ ευγενική στο τηλ μου είπε τα εξής:
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΑΣΕΠ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
Μάλιστα μου ανέφερε ένα παράδειγμα για οδοντίατρο. (εμάς δε μας ενδιαφέρει αυτή η ειδικότητα αλλά αυτή είπε) αν πάρει επαγγελματικά δικαιώματα στην χώρα του πτυχίου θα δούμε αν εδώ καταφέρει να ανοίξει ιατρείο.
Πηγαίνω στο κολλέγιο και ζητάω το λόγο. Έγινε χαμός θα τηλεφωνήσουμε να μην λένε ανακρίβειες κλπ κλπ. Με παραπέμψανε να διαβάσω το προεδρικό διάταγμα αφού μου εξήγησαν τι λέει . Έμεινα άναυδη. Από το κολλέγιο επέμεναν σ αυτά που έλεγαν και δεν έκαναν πίσω. Θα το δείτε μου είπαν.
Ρ Ω Τ Α Ω : ΠΟΙΟΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΠΟΙΟΝ;
Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ;
Αν σας κούρασα, συγνώμη αλλά καταλαβαίνετε δεν βρίσκω άκρη.
Σας ευχαριστώ για το χώρο που μου διαθέσατε.
Ε.Μ.
 
press-gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails