Η μητρική αγκαλιά τον έφερε στη ζωή...

Ο μικρός Τζέιμι βγήκε νεκρός από τη μήτρα της μητέρας του ωστόσο εκείνη τον "γέννησε" ξανά στην αγκαλιά της. Οι γιατροί έδωσαν στην Κέιτ το μωρό για να το αποχαιρετίσει και εκείνη το αγκάλιασε και του μιλούσε. Μετά από δύο ώρες το μωρό επανήλθε στη ζωή...


Ο Τζέιμι Όγκ γεννήθηκε μαζί με την δίδυμη αδελφή του σε μαιευτήριο της Αυστραλίας, μετά από μόλις 27 εβδομάδες κύησης και ζυγίζοντας μόλις 2 λίβρες. Όταν οι γιατροί τον πήραν από τη μητέρα του έκριναν ότι το μωρό ήταν νεκρό και το έδωσαν στην Κέιτ για να το αποχαιρετίσει για πάντα.

Εκείνη το ξετύλιξε από τις πάνες και το τοποθέτησε στο στήθος της, ώστε μαζί με τον σύγυζό της να του πουν αντίο. Μέσα σε οδύνη και αγωνία, οι γονείς χάιδευαν και μιλούσαν στο μωρό τους. Ωστόσο μετά από δύο ώρες το μωρό άρχισε να παίρνει ανάσες. Οι γιατροί αρχικά θεώρησαν ότι ήταν απλά μία ανακλαστική αντίδραση, ωστόσο το μωρό άρχισε να αγωνίζεται σκληρότερα για αέρα και στο τέλος άνοιξε τα μάτια του.

Μιλώντας για πρώτη φορά για το θαύμα που έζησε, η Κέιτ ανέφερε ότι γνώριζε τη μεγάλη σημασία της στενής επαφής μητέρας - παιδιού και τις μεγάλες θεραπευτικές της ιδιότητες.

"Τα χεράκια και τα ποδαράκια του έπεφταν. Έβγαλα το ρούχο μου και τον έβαλα στο στήθος μου με το κεφάλι του πάνω στο χέρι μου. Απλώς τον κρατούσα" λέει η Κέιτ. Όπως λέει τον είδε να ξαναγεννιέται στην αγκαλιά της.

"Ήταν ένα θαύμα. Είπα στη μητέρα μου που ήταν κοντά ότι είναι ζωντανός. Μετά μου άρπαξε το δάχτυλο και άνοιξε τα μάτια", αναφέρει. Για την πιο ευτυχισμένη ημέρα της ζωής τους ο περήφανος πατέρας, λέει ότι "ευτυχώς έχω μία πολύ δυνατή και πολύ έξυπνη γυναίκα. Έκανε ενστικτωδώς τις σωστές ενέργειες. Αν δεν το είχε κάνει, δεν θα είχαμε μαζί μας τον Τζέιμι". 


nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails