ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΙΦΟΔΗΜΟΣ: "ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ"


Ως δήμαρχος Λιτοχώρου αισθάνομαι την υποχρέωση να ενημερώσω τους συνδημότες μου του νεοσύστατου δήμου Δίου-Ολύμπου αλλά και τον λαό της Πιερίας.

Πάντοτε έλεγα την αλήθεια στον κόσμο. Αυτό θα κάνω και τώρα. Πιστεύω βαθειά ότι η πολιτική πρέπει να γίνεται στο προσκήνιο και όχι στο παρασκήνιο. Για λόγους που δεν είναι της παρούσης να κοινοποιηθούν, είχα πάρει την απόφαση να μην πολιτευτώ στην επικείμενη εκλογική αναμέτρηση.

Όπως σας είναι γνωστό την απόφαση μου αυτή την αναθεώρησα έπειτα από...
έντονες πιέσεις που δέχτηκα τόσο σε τοπικό όσο και σε κεντρικό επίπεδο. Συγκεκριμένα, από τα αρμόδια όργανα της Νέας Δημοκρατίας.

Τα επιχειρήματα τους ήταν πιεστικά και πειστικά κι έτσι δέχτηκα να είμαι υποψήφιος δήμαρχος με την στήριξη του κόμματος και όχι μόνο.

Η Νέα Δημοκρατία για λόγους που οι άνθρωποι της γνωρίζουν, αναθεώρησε την αρχική της απόφαση και έχρισε άλλον υποψήφιο.

Κατόπιν αυτού δηλώνω ότι θα είμαι ανεξάρτητος υποψήφιος και καλώ όλους τους συνδημότες μου, ανεξαρτήτως παραταξιακής τοποθέτησης να δώσουμε μαζί τον όμορφο αγώνα ώστε να είμαστε οι πρώτοι που θα βάλουμε την σφραγίδα μας στην ανάπτυξη και στην πρόοδο του νεοσύστατου δήμου μας.

Πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο γιατί έχουμε το πλεονέκτημα να κατοικούμε σε έναν προνομιούχο τόπο και στο χέρι μας είναι να τον κάνουμε καλύτερο.

Θανάσης Τσιφοδήμος
Δήμαρχος Λιτοχώρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails