Φεύγει ο Γκέρος από τον Πιερικό-Αρχέλαο

Δεν ανανεώθηκε η συνεργασία του καλαθοσφαιριστή Βαγγέλη Γκέρου με τον Πιερικό Αρχέλαο. Ο δυναμικός στο παιχνίδι του αθλητής, που αγαπήθηκε από τους φιλάθλους της Κατερίνης θα συνεχίσει την καριέρα του...
αλλού, φεύγοντας με τις καλύτερες αναμνήσεις από τον σύλλογο της Πιερίας.

Μεταξύ των άλλων δήλωσε:

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη διοίκηση, τον προπονητή, τους συμπαίκτες μου και το φίλαθλο κόσμο της ομάδας,για τις όμορφες στιγμές που περάσαμε μια χρονιά όλοι μαζί και είχαν ως κατάληξη την άνοδο του Πιερικού Αρχέλαου στην Α2 κατηγορία. Η μεγάλη αυτή επιτυχία, συνδυάστηκε με την επιστροφή μου στα μπασκετικά γήπεδα, μετά την δοκιμασία μου λόγω τραυματισμού και την απουσία μου από το αγωνιστικό κομμάτι. Ευχαριστώ που μου έδωσαν το δικαίωμα να επανέρθω, επιστρέφοντας στους αγωνιστικούς χώρους. Φεύγω με τις καλύτερες αναμνήσεις από τον Πιερικό Αρχέλαο και την πόλη της Κατερίνης. Εύχομαι καλή επιτυχία στο νέο πρωτάθλημα της Α2, και οι
στόχοι της ομάδας, να πραγματοποιηθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails