Κλέφτης Περιπτεράς

Απίθανο κόλπο κλοπής έχει σκαρώσει ένας Άραβας (έχει σημασία η καταγωγή του) περιπτεράς στην περιοχή Πυλαιώτικα στη Θεσσαλονίκη. Το περίπτερό του,... στην οδό Νικάνωροος (50μ. από το 2ο ?Λύκειο Χαριλάου), το οποίο λειτουργεί 24 ώρες ακολουθεί το εξής σύστημα για να κλέβει τους πελάτες του: Ζητάς ένα πακέτο τσιγάρα (π.χ. 3.80 ευρώ) και ένα κουτί μαστίχες (π.χ. 1.20 Ευρώ = 5.00 Ευρώ). Πληρώνεις με ΕΙΚΟΣΑΕΥΡΩ. Σου δίνουν τα ρέστα (15 ευρώ). Φέυγεις, κύριος! Με το που πας να φύγεις ο «βοηθός» του περιπτερά τρέχει να σε προλάβει και σου λέει (επίτηδες σε σπαστά Ελληνικά για να μην καταλάβεις ακριβώς και να τον ακολουθήσεις) ότι έχει γίνει «λάθος» με τα ρέστα. Με το που (δείχνοντας καλή θέληση) γυρνάς στο περίπτερο (εγώ γύρισα πίσω από την άλλη πλευρά του δρόμου όπου είχα προλάβει να πάω περπατώντας και όχι τρέχοντας σαν κλέφτης!!!) σου λέει ο περιπτεράς: "Φίλε σου έδωσα λάθος ρέστα! Δεν μου έδωσες π.χ. 20 Ευρώ αλλά 10. Οπότε πρέπει να μου δώσεις πίσω 10 ευρώ από τα ρέστα". Στην εύλογη απορία: Οκ, ίσως δεν θυμάμαι καλά εγώ ότι σου έδωσα 20ευρω αλλά τελικά ήταν 10ευρω, ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ' ΜΟΥ ΈΔΩΣΕΣ 15ΕΥΡΩ ΡΕΣΤΑ????!!!!! Η απάντηση (μετά από δήθεν σύσκεψη του περιπτερά και του -συνένοχου απατεώνα- «βοηθού» του στα Αραβικά -ώστε να μην καταλαβαίνει ο πελάτης-θύμα) είναι ότι την ώρα που ψώνιζες εσύ, ψώνιζε και κάποιος άλλος (ΑΠΟ ΤΗΝ ----άκουσον άκουσον!!!! - ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ και μπερδεύτηκαν τα χρήματα και τα ρέστα! Φυσικά ο «άλλος πελάτης» με του οποίου μπερδεύτηκαν τα λεφτά και τα ρέστα σου..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΠΛΕΟΝ» στο περίπτερο.»Έφυγε». Επειδή το0 συγκεκριμένο περιστατικό δεν μου συνέβη ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ μόνο μία φορά αλλά 2 (χοντρές και κανά 2 ψδιλο-διαφορές σε ρέστα ΠΑΝΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ) θεωρώ ότι ΕΊΝΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ-ΑΠΑΤΕΩΝΑ ν μας κλέβει. Δεν θα ξανα-ψωνίσω και σας ενημερώνω για να μην την πατάτε κι οι υπόλοιποι.

Υ.Γ. Καθημερινός μέσος όρος καταάλωσης από το συγκεκριμένο περίπτερο άνω των 11-12 ΕΥΡΩ (2 πακέτα τσιγάρα, καμμιά μπυρίτσα, κανένα σνακ, οινοπνευματώδη ποτά (που τα πουλάει 11.50ευρώ τα 350ml - μισό μπουκάλι - κανένα μπισκοτάκι αν έρθει κανένας καλεσμένος κλπ). Ανάθεμά με που πήγαινα επειδή ήταν24ωρος. Πού να ήξερα ότι ήτανκαι. απατεώνας!!!!"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails