Για τον Σωκράτη...

"Ονομάζω τον εαυτό μου επαναστάτη του καναπέ. Γιατί πάντα είχα άποψη και οργή αλλά την εκδήλωνα μόνο στα λόγια. Η μεγαλύτερη επανάσταση που έχω κάνει είναι η άρνηση μου να επαναδιαπραγματευθώ τις αξίες μου. Με εξόργισε το γεγονός ότι χθες την ημέρα της κηδείας του Σωκράτη οι επονομαζόμενοι συνάδελφοι του δεν είχαν το θάρρος να φορέσουν έστω μια μαύρη γραβάτα.Δεν απαίτησε κανείς να γίνουν ξαφνικά «επαναστάτες», αλλά να τιμήσουν την μνήμη ενός ...
νέου συναδέλφου που εκτελέστηκε στυγνά και άνανδρα, ανεξαρτήτως συμπάθειας ή αντιπάθειας. Θα ήθελα επίσης η παρουσία όλων εμάς που παλεύουμε να ζήσουμε με αξιοπρέπεια να ήταν πιο μεγάλη χθες. Ακόμα και αν κάποιοι δεν μπόρεσαν να έρθουν, έπρεπε να δείξουν ότι είναι μέρα πόνου με τα απλά σύμβολα που έχουμε μάθει, μαύρο πουκάμισο, μαύρη γραβάτα η ένα απλό μαύρο μαντήλι. Μπορεί κάποιοι να γελάσουν με τις παρατηρήσεις μου, αλλά ο βίαιος θάνατος ενός ανθρώπου είναι ντροπή και οφείλουμε να δείξουμε το πένθος και την οδύνη μας. Εγώ σαν μικρός επαναστάτης του καναπέ θα τους δείξω την μικρή μου δύναμη αρνούμενη από σήμερα να συνεχίζω να τρέφω την ματαιοδοξία τους και τις τσέπες τους.Για Σαράντα Μέρες κλείνω την τηλεόραση και αρνούμαι να αγοράσω οποιοδήποτε περιοδικό και οποιαδήποτε πολιτικού περιεχομένου εφημερίδα. Αυτή είναι η δικιά μου επανάσταση για να τιμήσω τις αξίες που προσπαθούν να με κάνουν να ξεχάσω Φιλία, Σεβασμός, Αξιοπρέπεια ! Το οφείλω στον Σωκράτη, στην οικογένεια του, στα παιδιά του και στα παιδιά μου."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

troktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails