Αμετακίνητο το υπουργείο στην απελευθέρωση των Μεταφορών

Ενώ οι οδηγοί έχουν αποδυθεί σε αγώνα δρόμου να εξασφαλίσουν λίγα λίτρα βενζίνης, ο υπουργός υποδομών και μεταφορών, στέλνοντας μήνυμα στους φορτηγατζήδες να αναστείλουν την απεργία τους ξεκαθαρίζει ότι η απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών είναι μονόδρομος και η κυβέρνηση δεν κάνει πίσω. Η πολιτική βάση είναι....


σαφής. Η κοινωνία είναι ο σκοπός και η αγορά το μέσο. Η αγορά υπηρετεί την κοινωνία και όχι η κοινωνία την αγορά, τόνισε ο Δημήτρης Ρέππας.

Οι ιδιοκτήτες των φορτηγών έσπευσαν να εξαγγείλουν απεργία "μέχρι τελικής πτώσεως", πριν δουν καν το νομοσχέδιο λέει το Υπουργείο.
Το νομοσχέδιο μεταξύ των άλλων προβλέπει τη δημιουργία εταιριών οδικών μεταφορών.
Το κόστος της εισφοράς που θα καταβάλει στο κράτος ο κάθε ενδιαφερόμενος προκειμένου να αποκτήσει άδεια ξεκινά από τις 10 χιλιάδες ευρώ και φτάνει τις 102.000 για βυτιοφόρα 40 τόνων, ενώ για όσους έχουν ήδη άδειες προβλέπεται μεταβατική περίοδος 3 ετών και κεφαλαιοποίηση του κόστους της άδειας στην μεταφορική εταιρεία
Κατά την μεταβατική περίοδο, θα υπάρχουν αντίστοιχες μειώσεις 30% το 2011, 35 το 2012 και 35% το 2013. Από τον Ιούλιο του 2013 το κόστος της άδειας θα είναι περίπου 1500 ευρώ.
Επίσης οι μεταφορείς υποχρεωτικά θα πρέπει να ασφαλίζουν τα εμπορεύματα.
Με τα νέα δεδομένα δεν θα υπάρχει ανώτατο ή κατώτατο όριο στο ύψος των κομίστρων, ενώ το επάγγελμα των οδικών εμπορευματικών μεταφορών εντάσσεται στον αναπτυξιακό νόμο.
Αντίθετοι στην απεργία είναι οι ιδιοκτήτες φορτηγών Διεθνών Μεταφορών που αριθμούν 2000 μέλη καθώς και οι ιδιοκτήτες φορτηγών Εθνικών Μεταφορών Στέρεας Ελλάδας και Πελοποννήσου
Οι φορτηγατζήδες πάντως που συμμετέχουν στην απεργία, είναι αποφασισμένοι να δημιουργήσουν μπλόκα διαμαρτυρίας σε όλη την χώρα παρατάσσοντας τα φορτηγά τους σε κεντρικούς οδικούς άξονες, πλήττοντας την αγορά αλλά και τον τουρισμό στην πιο κρίσιμη περίοδο για την Ελλάδα

www.kentri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails