ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΥΔΚΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

 Καλημέρα

Θα ήθελα να κάνω μία καταγγελία σχετικά με το ραφείο του ΤΥΔΚΥ Κατερίνης. Ο παππούς μου είναι 100% παραπληγικός (του έχουμε κόψει και τα 2 πόδια και είναι κατάκοιτος). Σαν παραπληγικός λοιπόν δικαιούται από  το ταμείο του επίδομα νοσοκόμας. Πήγαν λοιπόν σήμερα η μητέρα μου και η αδελφή της στα γραφεία του ΤΥΔΚΥ για να καταθέσουν τα χαρτιά και η υπάλληλος που ήταν εκεί...
δε δεχόταν τα χαρτιά και τους μιλούσε ειρωνικά. Μάλιστα τις είπε ότι επειδή θέλουν το επίδομα νοσοκόμας, δεν είναι άξιες να κοιτάξουν τον πατέρα τους!!! Αφού νευρίασε η μητέρα μου της ζήτησε τα στοιχεία της για να της κάνει καταγγελία και η υπάλληλος δεν τα έδινε Μάλιστα εκείνη την ώρα που της είπαν για καταγγελία έκανε πως έπαιρνε τηλέφωνο στα γραφεία του ΤΥΔΚΥ Θεσσαλονίκης και Αθήνας, αλλά δεν απαντούσε κανείς. Αφού ακολούθησε έντονη συνομιλία, η μητέρα μου της είπε ότι θα την βγάλει στα κανάλια και η απάντηση της υπαλλήλου ήταν: ΄΄Κάτι τέτοιες σαν και σένα πάνε στα κανάλια΄΄!!!. Αφού της εξήγησε η μητέρα μου ότι οφείλει να τις εξυπηρετήσει και ότι δικαιούνται και άλλα πράγματα εκτός από το επίδομα, όπως επιθέματα τα οποία χρησιμοποιούνται για να καλύψουν την πληγή που έχει ο παππούς, και πάνες, τα οποία και πάλι δεν τα χορήγησαν, και ότι είναι υπάλληλος και πληρώνεται από εμάς και οφείλει να κάνει τη δουλειά της. Η απάντηση της υπαλλήλου ήταν να τους πει : ΄΄Εξω από δω!!! Από πού δηλαδή;  Από την υπηρεσία που εμείς πληρώνουμε για να έχει αυτή δουλειά; Τα στοιχεία της δεν τα έδωσε, το μόνο που έδωσε ήταν το μικρό της όνομα Νικολέτα.

Αναγνώστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails