Διόδια

Χθες το βράδυ επέστρεφα από Αθήνα και φαντάζομαι όπως πολλοί άλλοι εκνευρίστηκα απίστευτα με το καθεστώς των διοδίων που επικρατεί, ιδιαίτερα στον ν. Πιερίας.
Βεβαίως και το τμήμα Αθήνα - Λαμία έχει πολλά διόδια και κάποια μάλιστα πολύ ακριβά, αλλά αυτό που συμβαίνει στην Πιερία... δεν έχει προηγούμενο.
Για να μπεις στα Τέμπη (από Λάρισα) πληρώνεις 1 € στο Μακρυχώρι. Για να βγεις από τα Τέμπη (πόσα χλμ. να είναι άραγε;) πληρώνεις 2,20 € στον Πυργετό. Και αφού τελειώνει η αξιομνημόνευτη διαδρομή σε Τέμπη - Πλαταμώνα, για να μπεις στον αυτοκινητόδρομο προς Κατερίνη (πάλι λίγα χλμ.) πληρώνεις 2,8 € στην Λεπτοκαρυά. Συνολικά δηλαδή 6 € για να διασχίσεις έναν νομό!!! Και να μην μιλήσουμε για ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών. Καλά κάνουν λοιπόν όσοι παρακάμπτουν τους σταθμούς διοδίων.

Να σημειώσω ότι σε ερώτησή μου προς υπάλληλο της εταιρείας που διαχειρίζεται τον δρόμο, τι θα συμβεί σε περίπτωση που αρνηθώ να πληρώσω, μου απάντησε ότι γράφουν τον αριθμό κυκλοφορίας μου και μου στέλνουν σημείωμα οφειλής στο σπίτι. Από κει και πέρα δεν ξέρω τι θα συμβαίνει και τι συνέπειες έχω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails